No onpas aikaa vierähtänyt viime kirjoituksesta, ohhoh!!

No, tässä ollaan välillä oltu reissussakin... Jos nyt siitä pääsääntöisesti kertoilisin;)

Matkaan siis lähdettiin 15.2. Aamulla klo:5.45 starttasi bussi Turun matkahuollon pihalta jolla mentiin Hki-Vantaan lentoasemalle. Ja tällä

lennettiin mummon ja ukin luo lumimaahan:)

Tässä on ukin ja mummon talvikoti jossa saimme kuninkaallisen kohtelun 11 päiväisen lomalle ajan:)

Pääsasiallisesti otimme rennosti koko loman ajan, emme siis tehneet juurikaan mitään! Ihanaa! Yhtenä päivänä kävimme katsomassa Pyhätunturin menoa, joka olikin vauhdikasta! Meno tunturiin on vaikuttava kun koko komeus näkyy tien päässä!

Ukki oli järjestänyt pihalle "bambien"(kauriiden) syöttöpaikan ja ne kävivätkin pihalla ahkerasti! Emilia oli vähän väliä nykimässä jonkun lahjetta, että pääsisi syliin tuoijottamaan bambeja ikkunasta. Tämä kuvassa oleva sarvipää oli röyhkeä kavereilleen: ajoi kaikki muut pois syömästä silloin kun itse ruokaili! vakiosyöjiä pihalla pyöri ilmeisesti 7!

Mummo oli innoissaan kun pääsi näyttämään Emilialle kuinka leivotaan! Ensimmäistä kertaa tytteli pääsi pullataikinan kimppuun! ei siitä vielä paljoa tulosta tullut, mutta harjoittelu tekee mestarin;) Taikina oli ihmeellistä, makeaa ja sormiin liiskaantuvaa!

Säät suosivat meitä, aurinko paistoi koko loman ajan:) Toki oli kylmää, noin -20 joka päivä, mutta kävimme silti ulkona ainakin kerran päivässä. Lunta oli ainakin tarpeeksi, enää ei Emiliakaan yrittänyt siivota lunta pois;) Tyttö muuten oppi kävelemään kunnolla kengät jalassa loman aikana.. Nyt ei ulkona halua muuten ollakaan kuin itse kävellen;)

Lähdimme haikein mielin maanantai-aamulla kohti Rovaniemen lentokenttää.. Onneksi isi oli vastassa Helsingissä, kävimme kotimatkalla Ikeassa. Maltillisesti ostoksilla...