Lähdettiin aamulla Ellan kanssa kaupunkiin Stockan Hulluille Päiville, mukaamme torilla liittyvät Shaima ja kummityttöni Sara. Hulluilta Päiviltä ei löytynyt yhtään mitään!! Onneksi:) Käytiin Kelassa selvittämässä vähän asioita, Ellakin pääsi hetkeksi kävelemään ja leikkimaan, reppana oli ihan kypsä vaunuissa istumiseen..

Mutta mitä tapahtuikaan kun tultiin kotiin?? Minä tyttö hyppäsin autoon mennäkseni lääkäriin ja Ella jäi sovitusti Shaiman ja Saran kanssa meille:) Enpä ollut paria mutkaa kauemmaksi kotoa päässyt kun bussi lähti pysäkiltä ja minä kuuliaisesti annoin tietä.. RRRrrumps, kilinkolin!! Vanha Opel oli mun niskassa!! Eli siis kunnon kolari. Soitin paikalle poliisin, ambulanssin(tarkastus kaikille) ja palokunnan(jälkien siivous). Peräänajaneen pojan Opel meni ajokunnottomaksi, eikä meidänkään auto enää mikään ruusu ole.. Tai jos lasketaan vekkejä niin sitten se tosiaan on ruusu! Mulla lensi sisällä CDradio-soitin syliin, tavarat ympäriämpäri ja pää osui tuulilasiin. Auto hinattiin VW-autoon, saa kattoa onko runko vääntynyt, tuleeko siitä enää autoa:( Ite menin käymään Pulssiin josta lähettivät mut TYKSiin tarkastukseen. Pulssissa otettiin kaulan röntgen jossa ei näkynyt mitään, niskalihaksen venähdys vaan. Varmaankin aivotärähdys, onneksi ei vakavampaa. Ja Luojalle kiitos että olin autossa yksin!!! Mutta kyllä harmittaa tuo auto! Vaikka se saataisiin korjattua niin arvo aleni PALJON, tai sitten jos se menee lunatukseen niin ei siitä kuitenkaan käypää hintaa saa. Ja nyt ei ihan olis varaa irrottaa rahaa uuteen autoon. Tulot kun meikäläisellä on huimat 370e puhtaana käteen!!

Jep, nyt mä meen nukkuu. Marko saa yöllä kysellä multa tyhmiä;) Kuten aivotärähdyspotilaalta kuuluu!