NO niin! Ukki ja mummo tulivat keskiviikkona lapista, oivat yön ja lähtivät torstaina Emilia mukanaan Nauvoon. Emilia oli päivittäin puhelimessa ukin ja mummon kanssa sillon ku he olivat lapissa, varmaan sen ansioista tyttö oli niin kuin olisi viikko sitten nähnyt heidät! Lähti onnesta soikeana Nauvoon:) Mä olin reipas ja tirautin pikku itkut vasta sitten ku auto oli lähtenyt pihasta..

Kyl on ollu outoo olla itekseen kotona!!! Mutta, ah, niin ihanaakin:)) On tullu tehtyä vaikka mitä!! Järjestelty paikkoja, siivottua, ommeltua, kudottua ja kaikkea mahdollista! Perjantaina oli Markon nimpparit, käytiin juhlan kunniaksi syömässä Ricossa. Tiedä koska sitä seuraavan kerran pääsee/tulee lähdettyä ravinteliin;) Oli muuten hyvää ruokaa, suosittelen:)

Sunnuntaina Marko kerkes jo tuumaamaan, että hänellä on tylsää!! Mä tuumasin siihen, että hyvä! Sit osaa taas arvostaa sitä arkihärdelliä;) Käytiin sunnuntaina mun kummien luota hakemassa kehtokin "jo", ylihuomennahan on laskettu aika! Kaikki alkaa olla valmista, vuokralaiseni vaan tuumaa, että hänellä on hyvät oltavat vuokrayksiössään! Mun mielestä kohta liiankin hyvät, sais tulla jo! Mitään suurempaa raportoitavaa lähestyvästä synnytyksestä ei oo, ei mitään kummempia tuntemuksia:( Oikea jalka alkaa turvota törkeeks heti kun sen aamulla maahan laskee, eikä jaksa seistä enää kauaa. SSupistuksia tulee kävellessä, mut ne on vaan sellasia tavallisia. Perjantaina oli muutaman hetken jo selkään asti tuntuvia mutta sit nekin loppu. Siinä kaikki..

Markolla olis ens maantaina Helsinkiin koulutukseen meno, mutta mä sanoin etten haluis hänen menevän..  Mitä mä sit teen jos mulla sillon alkaakin synnytys yht´äkkiä?? Äitikin aloittaa työt sinä päivänä, ei oo ketään Emiliaa hoitamassa.. Ei käy!

Tänään neiti tulee vihdoin kotiin:) On sitä jo ollutkin kauhea ikävä!! Tarttee käydä kaupassa ennen hänen tuloaan, heipparallaa!